La Plataforma Ciutadana per la Defensa dels Drets Públics i l’Assemblea 15M organitzen aquest dijous 10 de novembre una concentració a l’Hospital Joan XXIII
Aquest dijous 10 de novembre, des de la Plataforma Ciutadana per la Defensa dels Drets Públics i l’Assemblea 15M, s’ha organitzat una nova acció per fer front a les retallades en els serveis públics.
En específic, de 09:30 a 12:30h tindrà lloc a l’Hospital Universitari de Tarragona Joan XXIII, una nova concentració contra les retallades en sanitat per reivindicar que els drets públics no es toquen. Així mateix, durant l’acció, es recolliran les queixes i suggeriments de les persones usuàries de l’Hospital amb la intenció de traslladar-les a la direcció del centre.
Aquest, és un nou acte contra les polítiques que erosionen el sistema sanitari de salut pública, entenent que els drets públics són garanties per a la igualtat d'oportunitats quotidiana per al conjunt de la ciutadania.
Redacció TT - 09/11/2011 - 17:25h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!