Mas demana a tots els servidors públics una actuació 'clara, neta, transparent, coherent i exemplar'de cara a la societat
  
El president de la Generalitat, Artur Mas, ha demanat aquesta tarda a tots els servidors públics que cal que tinguin una “actuació molt clara, neta, transparent, coherent i exemplar” perquè la societat els veu com un mirall “en el qual cal reflectir aquestes bones actituds”.

Aquesta tarda, durant la inauguració de la nova seu de la Regió Policial Camp de Tarragona dels Mossos d’Esquadra, el president ha volgut donar ple suport al cos policial de Catalunya i a la feina que realitza, destacant que el seu és “un ofici arriscat”, on s’hi juguen la vida. “Aquest fet, no sempre es té en compte per part de l’opinió pública en el judici que es fa sobre el risc que comporta tenir policies que estan al carrer, i que, quan cal, usen el mitjà controlat de la força”, ha manifestat.

El president ha defensat que “en una democràcia, aquest és un mitjà que s’ha de poder utilitzar” i que la societat ha d’entendre que, després de tants anys de recuperació de la democràcia, “a una policia, la que sigui, d’entrada se li ha de donar sempre la presumpció que estan actuant correctament”. Artur Mas ha manifestat que aquesta actitud negativa “l’únic que fa és portar a una degradació de les funcions de la policia i a una desconfiança per part de la gent que ha d’exercir aquestes funcions”. Unes funcions, ha dit, que són “necessàries si volem un país on hi hagi ordre, seguretat i la garantia de la llibertat”

Després de visitar les instal•lacions de la nova comissaria, el cap de l’Executiu s’ha mostrat satisfet que “la policia principal del nostre país sigui una policia que estigui el més ben dotada possible”, tot i assegurar que, en moments difícils com els actuals, seria complicat prendre la decisió de fer una inversió tan gran com la que s’ha fet. En aquest sentit, ha destacat que estem en un moment on “les finances públiques tenen tota mena de tensions” i, referint-se a la compareixença d’aquest matí del conseller d’Economia i el portaveu del Govern, ha declarat que “coses com les que s’han hagut de dir avui no són normals, només passen en moments de gran tensió i de confusió”.

A la inauguració de la nova seu de la Regió Policial Camp de Tarragona, també hi han assistit el conseller d’Interior, Felip Puig; l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros; el delegat del Govern a Tarragona, Joaquim Nin; el secretari general del Departament d’Interior, Xavier Gibert, i pel director general de la Policia, Manel Prat, entre d’altres autoritats.

La comissaria s’ubica en un solar de 7.060 m2. Les obres s’han licitat per un import total de 12,1M€ i el termini d’execució ha estat de 18 mesos. El nou equipament consta de set plantes i hi treballen unes 750 persones, entre agents i personal administratiu i de serveis.
Redacció TT - 15/12/2011 - 22:55h
la Catalunya inventada
19/12/2011
12:31
Quina és la regió policial del Camp de Tarragona?
Llevant
16/12/2011
22:10
Ja funcionaris treballadors i honestos i dolents i vividors.
Els dolents AL CERRER i els bons si que fan falta.
PROU VIVIDORS I CHUPOPTERS A COSTA DEL DINERS DE TOTS.
Si la administracio no te diners, la sol.lucio no es apujar impostos, primer es ajustar el gasto de dins a casa INCLOS ELS GASTOS DE ELS POLITICS, CARRECS DE CUNFIANÇA ETC. ETC.
O no es vergonyos que el Sr. Montilla, Millet etc. etc. despres del desastre que han fet visquin amb sous i beneficis millonaris.
PROU DE COSES SENSE CRITERI NI LLOGICA.
yo
16/12/2011
22:05
Els politics no estan entenen res.
NO OS VOLEM, SOU ELS NOSTRES PROBLEMES.
NO FEU EL QUE TENIU QUE FER.
NO SABEU GESTIONAR.
VOLEN POLITICS NORMAL, HONESTOS Y TREBALLADORS.
I ELS QUE ESTEU ARA SOU VIVIDORS I NOMES SABEU APUJARUS ELS SOUS, ELS INCENTIUS I POSAR AMIGS DE CARRECS DE CUNFIANÇA.
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat