L’autobús municipal serà gratuït pels tarragonins aturats que no cobrin subsidi
L’EMT posarà en marxa aquesta nova mesura a partir de la setmana vinent
  
L’Empresa Municipal de Transports de Tarragona (EMT) ha anunciat aquest dijous que a partir de la setmana vinent es posa en marxa una nova targeta gratuïta pels tarragonins que estiguin aturats i hagin esgotat les prestacions de desocupació. La targeta serà de caducitat trimestral i la persona susceptible de percebre-la haurà de demanar un certificat a l’INEM que se’l expedirà en el termini d’una setmana i que permeti conèixer la seva situació laboral per beneficiar-se de la targeta.

“Som un govern d’esquerres i com a tal volem protegir als més desfavorits, i en aquest cas són els aturats que no cobren subsidi”, ha manifestat el president de l’EMT, Carles Castillo. No es pot quantificar a quanta gent beneficiarà aquesta mesura social però, “tenim el sostre dels 9 mil aturats a Tarragona, dels quals de 100 a 200 no cobren subsidi”, ha dit Castillo. La mesura que s’engegarà en uns dies, encara s’ha d’estudiar fins quan estarà vigent.

D’altra banda, el president de l’EMT ha fet una valoració “bastant positiva” del primer mes d’implantació dels nous abonaments d’autobús. Comparant la venda de targetes del mes d’abril del 2008 amb la d’aquest any, hi ha una diferència d’11.900 abonaments menys venuts, tot i això, Castillo ha explicat que aquest fet es deu al procés d’adaptació als nous abonaments i a que “la gent va amb més cautela a l’hora d’adquirir-los”. Aquest fet no preocupa a l’EMT perquè té una “pujada sostinguda de vendes”. En aquest sentit per facilitar a la gent l’adaptació a les noves targetes, l’EMT posarà en marxa la setmana que ve una campanya informativa per explicar de manera més precisa quina targeta li va bé a cada persona dependent dels viatges que fa, “que és una de les queixes que més hem rebut”, ha afegit Castillo.

Finalment, entre les noves mesures anunciades aquest dijous també s’ampliarà fins el 31 de maig la convivència entre els abonaments antics i els nous i fins el 31 de desembre es podran bescanviar els abonaments antics, que no s’hagin utilitzat encara, pels nous.
Pili Domínguez - 30/04/2009 - 13:22h
Comentari eliminat
12/05/2009
20:55
Aquest comentari ha estat eliminat per incomplir les normes d'ús
Comentari eliminat
12/05/2009
20:55
Aquest comentari ha estat eliminat per incomplir les normes d'ús
miauj
12/05/2009
20:55
Aquesta norma no es de dret vulnera drets dels que están a l'atur i no cobren per que no han completat la cotització per haber treballat menys dies. ¿Que passa donç amb l'igualdat de drets Sr. Castillo?
Si us plau mireu bé aixó.
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat