0 comentaris
14:58
Compartir    Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a facebook.com Comparteix aquesta notícia a Twitter.com
Tarragona Turisme es promociona a Barcelona, València i Saragossa com a destí turístic
  
El Patronat Municipal de Turisme ha engegat aquestes setmanes una nova acció de comunicació per promocionar Tarragona entre els mitjans de comunicació especialitzats de Barcelona, València i Saragossa. En total, 90 mitjans han assistit a les presentacions que s’han realitzat a les tres ciutats que han comptat amb la participació de la consellera de Turisme, Inma Rodríguez, el gerent del Patronat, Angel Arenas, el director del festival Tarraco Viva, Magí Seritjol i els responsables de l’aplicació Imageen, Víctor de Vega i José Antonio Muñoz.

Les accions estan pensades per donar a conèixer Tarragona com a destí turístic i es presenten els seus valors com el reconeixement Ciutat Patrimoni de la Humanitat, la cultura, les platges i les tradicions, a més del festival Tarraco Viva. La presentació també inclou la iniciativa pionera Imageen on els assistents poden descobrir, a través de la realitat virtual, el passat i present de Tàrraco. En les properes setmanes, seran les ciutats de Madrid i Bilbao les que rebran la delegació tarragonina. La consellera de Turisme, Inma Rodríguez, destaca la bona acollida i el retorn que estan rebent per part dels mitjans i ha explicat que “es tracta d’una acció innovadora i fructífera ja que normalment en els press trip es convida als professionals a visitar la ciutat però són grups reduïts, d’aquesta manera ens desplacem nosaltres i arribem a molts més mitjans. Facilitem informació de primera de mà de Tarragona com a destí turístic, generem i multipliquem l’interès pels nostres atractius i donem una imatge de ciutat que es projecta i s’apropa als mercats nacionals emissors prioritaris”.

Aquest mes de juny, seguint en la línia de promocionar “Tarragona, un secret al Mediterrani”, també s’ha iniciat una acció de publicitat exterior en una de les línies del Trambaix de Barcelona.
Redacció TT - 14/06/2017 - 14:58h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - Via de l’Imperi Romà,11, 43003 Tarragona
Tel. 977 21 62 64 Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat