El Partit Popular de Reus ha denunciat aquest dimecres davant les forces de seguretat l’acte vandàlic del qual ha estat víctima aquesta passada matinada la seu dels populars reusencs, inaugurada ara fa un mes i mig. Els vidres i la façana de la seu, ubicada al c/ Raval de Santa Ana, han aparegut, atacats amb pintura vermella.
Davant d’aquests lamentables fets, la Presidenta del Partit Popular de Reus, Alícia Alegret ha expressat la “condemna més enèrgica davant de l’atac que hem patit per part d’uns individus incívics, mancats de cultura democràtica i covards”.
Tal i com ha manifestat també Alegret: “actes d’aquest tipus no ens espanten ni frenen, ni frenaran, el nostre projecte a la ciutat de Reus. Hem aconseguit normalitzar la situació del Partit Popular a la ciutat, fer-nos més visibles socialment i que la majoria de reusencs i reusenques, ens vegin com una força política a tenir en compte en l’àmbit municipal. Ni el Partit Popular, ni la ciutat de Reus, es mereixen que alguns brètols actuïn antidemocràticament contra nosaltres”.
Finalment, la Presidenta Local del Partit Popular ha apel•lat a “la resta de forces polítiques de Reus a condemnar aquests fets”.
Redacció TT - 21/04/2010 - 14:26h
El Conde de Almaviva
22/04/2010
23:53
La bestia bolchevique-separatista vuelve ha hacer de las suyas!
M A P
21/04/2010
19:46
Com? però això no és el que preveia el pacte del Tinell?
josep
21/04/2010
17:17
O sigo que mentre li ho fason als altres, no ni ha per tant, peró com so fason a l'esquerra, posem lo crit al cel !!! I qué ha de dir la xiqueta del PP de Reus sobre lo que passo a valència? Lo típic argument demagog d'esquerres...Lo únic que li dic al meu casi tocayo és que si li passo am ei ja i pot contar amb lo meu suport...I o dic en serio !