UGT es concentra aquest dijous a la plaça de la Font en defensa de les escoles taller i cases d’ofici
  
El sindicat UGT de Tarragona ha convocat una concentració aquest dijous a les 17:30 hores a la plaça de la Font sota el lema “En defensa de les Escoles Taller, Cases d’Ofici i Tallers d’Ocupació”.

Segons informen des del sindicat, la UGT de Catalunya va denunciar fa unes setmanes la voluntat del Departament de Treball d’eliminar els programes d’escoles taller, cases d’ofici i tallers d’ocupació sense tenir cap proposta de programa alternatiu que doni sortida, d’una banda, als col•lectius usuaris d‘aquestes polítiques, i de l’altra, per als seus professionals.

UGT explica en el comunicat enviat que aquests programes són les úniques polítiques de formació i treball adreçades específicament als menors de 25 anys sense formació i als majors de 45 anys, els dos col•lectius més castigats pel nostre mercat de treball. "La decisió del Govern suposarà que al voltant de 4.000 joves que provenen del fracàs escolar es quedin sense cap alternativa ocupacional, i l’expulsió del mercat de treball de més de 1.400 professionals que desenvolupen tasques relacionades amb aquests programes. Catalunya serà l’única comunitat autònoma de l’Estat espanyol on no es desenvoluparan aquests programes l’any 2010".
Redacció TT - 06/05/2010 - 10:27h
T.F.
06/05/2010
11:38
Sigamos perpetuando el ladrillo y similares...
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat