La CGT convoca dijous una nova protesta contra la Bossa de Treball de Joan XXIII
  
Fotografia Tottarragona
CGT ha convocat aquest dijous a partir de les 16 hores una asseguda al hall de l’Hospital Joan XXIII per protestar un cop més contra les condicions de la Bossa de Treball que segons el sindicat representa:

1) una avaluació permetent que el 50% de la puntuació depengui d’una avaluació i unes DPO totalment arbitràries i subjectives

2) no es puntua el temps treballat en altres categories

3) els contractes inferiors a tres mesos són a dit

4) que es tripliquin el mèrits a la gent que aprova (per ser més precisos, que passa el tall) l’oposició i no agafa plaça, amb la qual cosa et jugues en un sol dia no solament la plaça sinó el possible treball precari

5) el temps treballat gairebé no puntua, quan suposa experiència, que es tradueix en bona qualitat assistencial. Aquesta Bossa es carrega aquest valor de l’experiència.
Redacció TT - 10/05/2010 - 12:49h
moral
10/05/2010
20:04
mucha mucha moral la de cgt esto ya es de premio.
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat