L’Associació ciutadana Mou-te per Tarragona celebra la iniciativa de l’Ajuntament de buscar un consens en el tema del tren tot i que lamenten que en aquesta primera sessió no hagi estat convidada l'Associació, que és la que va promoure la Plataforma "Tarragona By-Pass” amb més de 6000 adherits, que és membre del Comitè de Clients de Mitjana distància de RENFE i que ha presentat propostes per dignificar l’estació de Tarragona, així ho han expressat mitjançant un comunicat.
Mou-te celebra també que hi hagi un “acord unànime” sobre l’estació de l’AVE al centre de Tarragona i el pas d'aquest per la ciutat amb un by-pass, tot demanant que aquest acord s'expliciti ràpidament i que es busqui una declaració pública d'intencions d'acord, en aquest sentit, de la Generalitat i de l'Estat.
També troben bé el fet que hi hagi entesa en que mentre no arriben els projectes estratègics com són l’estació central, bypass i alliberament del front marítim, cal actuar sobre l’estació actual dignificant el lloc i exigint una millora dels trens a Barcelona, així com uns millors accessos a l’estació del Camp de Tarragona.
Redacció TT - 14/05/2010 - 12:48h
jo em moc
15/05/2010
12:47
Efectivament gràcies a moute i a la plataforma s'arribat a aquest debat. Enhorabona!