En relació a les obres que es van executant a l'altura de la via fèrria i pas a nivell de la Plaça dels Carros, aquest cap de setmana del 18 a 21 de novembre, s'efectuaran restriccions de pas i circulació, perquè és necessari per a l'operativa consistent instal•lar uns calaixos per tal de permetre el pas subterrani de vianants en l'esmentada obra.
En concret a les 21,00 hores del divendres 18 de novembre, es tallarà el pas de vianants i rodat a l'altura de la rotonda pròxima a la Comandància de Marina, així com per travessar el propi pas a nivell. De tal manera que no es podrà passar ni circular per l'expressada zona, per la qual cosa s'haurà d'optar per la sortida existent a l'altura de la Platja Miracle o bé per la zona del Serrallo. Tornant-se a restablir el pas per a vehicles el dilluns 21 a les 07,00 hores i per a vianants, a partir de les 09,30 hores.
Per tal de reduir les possibles molèsties a usuaris que vulguin accedir a zones afectades per les obres i prohibició de pas a vianants i trànsit rodat en les proximitats del pas a nivell de la Plaça dels Carros s'indiquen a continuació els itineraris alternatius, segons destinació :
- Destinació: Port Esportiu, Passeig de l'Escullera, Edifici Autoritat Portuària, Comandància Naval de Marina, Creu Roja i Sanitat Exterior;
itinerari recomanat: accés per Passeig Marítim Rafael de Casanova (Platja del Miracle).
- Destinació: Coberts 1 a 4, Refugi 1 i 2, Museu del Port, Comissaria CNP Port, Dependències Policia Portuària i Port Tarraco; itinerari recomanat: accés per El Serrallo i Pont de la Petxina (Carrer Pere Martell).
Redacció TT - 14/11/2011 - 11:33h
obsoleta
14/11/2011
14:12
Valdria més que fessin una estació nova i enderroquessin aquesta.