El pàrquing dissuasiu de la Tabacalera pràcticament enllestit
  
Fotografia de TotTarragona (Albert Saludes)
Fotografia de TotTarragona
Fotografia de TotTarragona
Fotografia de TotTarragona
Fotografia de TotTarragona (Albert Saludes)
Fotografia de TotTarragona (Albert Saludes)
Fotografia de TotTarragona (Albert Saludes)
Fotografia de TotTarragona (Albert Saludes)
El nou pàrquing dissuasiu al carrer Manuel de Falla, darrera de l’antiga Tabacalera, en els terrenys de l’antiga Sofrera Pallarès està a punt de finalitzar, amb capacitat per a 368 vehicles i una superfície de més de 8 mil metres quadrats, aquest serà l’últim equipament d’aquestes característiques que l’Ajuntament té previst de moment habilitar a la ciutat.

Amb aquest total de 802 places d’aparcaments dissuasius de nova creació a quatre zones de la perifèria de la ciutat més les 350 ja existents al parc del Francolí hi haurà un total de 1.152 places d’aparcament dissuasiu a la ciutat.

En aquest nou pàrquing de Manuel de Falla, es pagarà un euro al dia, com el de Parc Central per “evitar la saturació i facilitar la rotació de vehicles”, segons va manifestar l’Alcalde en la seva presentació el passat 16 d’abril, “d’aquesta manera s’impedirà que els cotxes ocupin durant molt de temps una plaça”. Per facilitar aquesta rotació hi haurà vigilància.

El cost d’habilitació d’aquests quatre aparcaments dissuasius estava pressupostat en 393.000 euros, i englobava la preparació del terra, l’enllumenat i els hidrants.
Redacció TT - 17/08/2009 - 12:43h
rukiachan25
22/11/2009
21:38
yo creo,k se lleve el dinero kien se lo lleve,prefiero pagar 1 euro al dia,k no casi 4 euros a la hora...asi k a mi me parece muy bien mientras duren estos parquings.es mas,deverian hacer mas de estos,y si son gratis,mucho mejor :)
Toni
20/08/2009
12:46
Tengan un poco más de verguenza y no nos engañe más sr. BALLESTEROS, estos parquings son para darle de comer al EROSKI. además de ser un engaño, puesto que solo esta apalabrado el terreno hasta las proximas elecciones, y despues que A EMPEZAR DE NUEVO. Y ustedes se llaman gobernantes, políticos, gestores??? ustedes se tendrian que considerar embaucadores y vividores. por que es lo que son a la vista de los ciudadanos honrados
Bisonte
18/08/2009
00:51
La tabacalera acabará siendo un lugar de ocupas que sustituirá a la charteusses
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat