Segons informa aquest diumenge el Punt, si finalment Tarragona és l’escollida per organitzar els JJMM l’any 2013, un dels grans projectes previstos per aquest esdeveniment, la construcció d’una Vila Olímpica amb mil habitatges per acollir als esportistes que estava prevista que s'ubiqués a la zona de Pou Boronat -tot i que s’havia assegurat des de la Candidatura i des de l’Ajuntament que es mantindria- passaria a millor vida per problemes tècnics i burocràtics que fan impossible aixecar-la el 2013. L’alternativa que proposa la Candidatura, és la del lloguer d’apartament s modulars de quatre pisos que s’instal•larien al Complex Educatiu de Tarragona i que albergarien els 3.000 atletes. Posteriorment la mateixa empresa que els instal•laria els desmuntaria i els reubicaria a l’Aràbia.
Recordem que el 23-F el Comitè Internacional i després d’una votació electrònica de tots els seus membres, triarà entre Tarragona, Mersin(Turquia), i Trípoli(Líbia) per celebrar els Jocs de 2013, després que el Comitè retirés l’organització a la ciutat grega de Volos pels problemes econòmics pels que està passant el país hel•lènic.
Redacció TT - 13/02/2011 - 14:35h
LAIA TARRAGONA
18/02/2011
18:35
Jo m'estimo molt Tarragona. Penso que els Jocs podrien donar-li un gran impuls però hem de ser realistes, si no hi ha un duro i s'està valorant això dels apartaments modulars... el millor seria deixar-ho estar per una altre ocasió. Per fer les coses a lo cutre mñes val no fer-les. No trobeu?
JBL
14/02/2011
17:59
Surrealista, surrealista...
CAMPEROL DE TARRAGONA
14/02/2011
13:03
Uns apartaments que es construiríen i després es desmuntaríen per portar-los a Aràbia ???
No ne'm tingut prou amb el "parking Intel.ligent" ??? no podríen pensar en algo més senzill i més ecològicament sostenible ??