Tot s’acaba, i la ciutat ha viscut aquest dilluns l’últim dia de les Festes de Santa Tecla. Uns dies d’intensa festa, que han estat seguits multitudinàriament pels tarragonins i per nombroses persones que ens han visitat.
A partir de les 13 hores s’ha iniciat a la Plaça de les Cols la diada de la Mercè amb les quatre colles tarragonines.
Prèviament als pilars caminant els Xiquets han descarregat el 3 i el 4 de 8; i la Jove el 5 i el 4 de 8.
Per la seva part els del Serrallo han completat el 3 i el 4 de 6; i els del Sant Pere i Sant Pau el 3 de 6 i el 4 de 6 amb agulla.
Posteriorment les quatre colles han volgut posar una tanca d’or a les grans actuacions castelleres que hem pogut veure durant les festes de Santa Tecla i els pilars de totes les colles han aconseguit completar el recorregut i arribar a l’Ajuntament de Tarragona.
En el transcurs de la diada castellera d’aquest dilluns 24 de setembre, s’han pogut escoltar crits favorables a la Independència de Catalunya
A la nit, el Correfoc i la traca han posat el punt i final a Santa Tecla 2012.
Los propios independentistas han hecho las pintadas en algunas fachadas céntricas de la Part Alta,cuando uno se siente su Patria escribe en español y no en catalán.Esto es provocar lo que no hay en Tarragona.Estos niñatos butifles,les tendrían que coger y estirarles las orejas de burro incluyendo a algunos padres.
Ciutadà
25/09/2012
14:10
Ferre.Claro como el agua, no hay que tapar lo que hay.
Jordi Ferré
25/09/2012
13:22
La altra cara de las festes nocturnes de Santa Tecla. Només vui dir a tots els veïns, propietaris vulguin denunciar l'incivisme nocturn, el de les barres ocupant espai públic sense el respectiu permís, la contaminació acústica.etc etc. Ja sabeu on trobar-me, ara és el moment de denunciar perquè cada any va pixor.No podem permetre que dies de borratxeres,pixarades,merdes i lo pitjor la "COCAINA" corria a cada cantonada i desgrasiadament a alguns menors.I finalment hàgim de anar-nos de les nostres cases.Salut