El Patronat Municipal de Turisme ha engegat la campanya de tardor/hivern per promocionar Tarragona a les comunitats d’Aragó i València amb una nova proposta visual. Seguint la línia iniciada amb el premiat espot ‘Tarragona, un secret al Mediterrani’, s’ha creat una nova imatge promocional pensada per projectar i posicionar Tarragona com a destinació turística els 365 dies de l’any. La campanya posa l’accent en la singularitat com a ciutat mediterrània i combina blaus i daurats amb una gràfica minimalista i formes geomètriques que recorden les onades.
Durant aquesta tardor i hivern, les cadenes de televisió Àpunt i Tv8 Zaragoza emetran l’espot de 20’ i també es faran passis en el circuit de cine de València. També es compta amb Viajes El Corte Inglés com a soci estratègic per tal de garantir un bon impacte; en aquest sentit, s’ha realitzat una campanya publicitària a la premsa regional: Las Provincias, Levante, Heraldo de Aragón i Diario Alto Aragón.
S’efectuaran a més accions de publicitat exterior als centres comercials de les dues comunitats. També es preveu properament una part digital a Google Adwords i als canals de xarxes socials de Tarragona Turisme. El pressupost total de la campanya és de 34.885 €.
La consellera de Turisme, Inma Rodríguez, explica que “durant aquest any hem engegat aquesta nova línia de promoció on volem comunicar que Tarragona suma els atributs d’una destinació costanera i el d’una destinació urbana carregada d’història, d’una ciutat Patrimoni de la Humanitat –l’única de Catalunya-, amb un clima, uns serveis i una oferta comercial, gastronòmica i cultural que ens ha de convertir en una destinació turística referent tots els mesos de l’any.”
Redacció TT - 21/12/2018 - 08:50h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!