Els botiguers de la ciutat s’adhereixen a la Candidatura 2016
  
Les principals associacions de botiguers de la ciutat han signat avui dilluns 26 de gener, un conveni de col•laboració per donar suport a la candidatura per a què Tarragona sigui Capital de la Cultura Europea el 2016. En concret, els botiguers participaran en la promoció de la candidatura tot oferint als seus establiments material informatiu als seus clients i lluint adhesius sobre la iniciativa. Aquesta col•laboració no suposarà cap cost econòmic per als botiguers.

La signatura, presidida per l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha comptat amb la presència de la tinent d’alcalde de l’àrea de Patrimoni, Cultura i Ensenyament, Rosa M. Rossell; del tinent d’alcalde de Promoció Econòmica i Estratègies de Ciutat, Sergi de los Rios i del president de l’Associació Capital Catalana de la Cultura, Xavier Tudela.

En total avui signaven 15 associacions de botiguers i comerciants de la ciutat, eren: Federació d’Unió de Botiguers de Tarragona (FUBT), Unió de Botiguers de Torreforta, Unió de Botiguers Sant Pere i Sant Pau, Associació de Comerciants Ponent, Associació Comerciants Canyelles, Unió Botiguers Governador González, Unió Botiguers El Camps, Associació de Comerciants la VIA T, Associació de Comerciants Méndez Núñez, Associació de Comerciants i Professionals de l’Avinguda Catalunya, Associació de Paradistes i Consessionaris del Mercat Central, Associació de venedors del Mercat Central, Federació Comerç Cor de Tarragona, Associació de Restauració i Comerç del Serrallo – ARCS i Associació de Comerciants de Campclar.

Actualment, la candidatura compta amb el suport unànime de tots els grups polítics de l’Ajuntament, del Parlament de Catalunya i la Diputació de Tarragona. Així mateix, a dia d’avui ja són 3.700 les persones que hi estan adherides, el 25% de les quals són voluntàries. En total, 456 ajuntaments de Catalunya, que representen més de cinc milions de persones, una xifra que suposa el 75% de la població catalana.

Pel que fa a entitats culturals i socials adherides, s’hi compten la Fundació Gala Dalí, la Fundació Miró, l’Orfeó Català, el Liceu, Òmnium Cultural, Institut d’Estudis Catalans, Ateneu de Tarragona, el F.C. Barcelona, el R.C.D. Espanyol, la URV, el Nàstic de Tarragona i el Club Basquet de Tarragona. D’altra banda, també s’han signat acords de patrocini amb Repsol YPF, Bodegues Torres, Adecco, Culubret, Vicsan, Port Aventura, Arola Editors i Cerveses Rosita.
Redacció TT - 26/01/2009 - 17:34h
Albertus Magnus
27/01/2009
22:04
El bagatge cultural de la història recent a la nostra ciutat, és més que pobre. N'hi ha prou per embarcar-se en una aventura com aquesta? A mi em sembla del tot agoserat. De tota manera, si entreu a la web on es pot votar (fins a tres cops seguits!) a la teva pròpia ciutat com a candidata, podreu veure en quin nivell ens tenen considerats. Pamplona descriu la seva decepció i cita el Diario de Navarra
"De todas ellas, Alcalá de Henares, Málaga y Tarragona sólo consiguen un poco más de apoyo que Pamplona y han recibido el 2% de los votos en la página..." Doncs... ja podem fer càlculs, no?
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - Via de l’Imperi Romà,11, 43003 Tarragona
Tel. 977 21 62 64 Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat.